Hur tänkte jag nu? Fyllemission och bakisångest..

Somnade kl. 9 imorse, gissa om min mobil var avstängd. Tror att jag ringde och sjukanmälde mig typ halv fem poå morgonen, har inte pallat att kolla samtallistorna eller skickade sms.
Kan folk(inklusive yours truly) nångång fatta att det är dödsdömt  att bjuda över en polare på en bira på en veckodag, så jävla naivt.
Precis som det är ohälsosamt efterblivet att tacka ja till en sådan inbjudan när man har saker att ta hand om dagen efter. Detta koncept funkar alltså INTE.
Spelar liksom ingen roll om man bara har två/tre bärs hemma. Efter dom där bärsen så börjar det, spelar ingen roll om man måste gå i en timme för att köpa fyra 6-pack på Statoil för 85kr styck.



En annat alternativ är att man ringer på hos sina grannar två på natten och frågr efter en flaska vin. Vilket många inte förstår hur man kan göra men be om ursäkt, ge han en femhundring och det blir win win.  Femhundra  är mycket för en flaska piss och alla kan relatera till att inte ha alkohol när man vill bli full:
DET ÄR JÄVLIGT JOBBIGT LIKSOM.  Se avancerad ekvation ovan.

Kommentarer
Postat av: Argatjejen

Men du får ju skylla dig själv att du är sååå jävla dum i huvudet och super innan du ska jobba!!!Ta ansvar din jälva nolla och bete dig som en vuxen så kanske livet blir lite lättare.. suck..........

2011-10-12 @ 21:18:47
Postat av: DUSKAVARATYST

Pratar jag med dig eller fackin smutts. Jag tjänar jävligt mycket mer pengar än dig för att du är odriftig och luffare, du är en nolla. HORA

2011-10-12 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0