Sjuk som en kuk

Fyfan vad jävligt det är att vara sjuk! Man kan inte sova, man kan inte äta, man luktar äckligare än vanligt för att man bryr sig mindre än vad man brukar. På jobbet tror alla att man knarkar för ens ögen är blanka och röda, näsfan rinner och det låter som man har blivit hasknullad av ett rep.
Jag kommer ihåg den ljuva tiden då man gick i skolan slängde iväg ett samtal och sa sitt personnummer sen var det lungt..
Idag ringde jag min chef och sa att jag var sjuk, då frågade han om jag kunde stå upp.
Jag svarar: Nej, men jag mår helt åt helvete.
Det gjorde han också tydligen. Jävla apa.

Det hade ju inte varit några problem om man inte hade bott i Sverige, landet där man inte kan köpa medicin.
Så jag har nyss varit nere på apoteket och köpt placebo skit för dryga 300kr och en salva man skule smörja in bröstet med som skulle vara skitbra. Så nu luktar jag tigerbalsam. Vi har redan en på jobbet som luktar tigerbalsam, låt oss kalla honom för Jörgen. Ingen sitter nära Jörgen under lunch/fika. Ingen tycker om Jörgen. Tack apoteket för att jag har bllivit Jörgen. Käften

Kommentarer
Postat av: SLEEPY

kikar förbi bara



Mvh sleepy

2011-10-18 @ 19:23:02
URL: http://densannaverkligheten.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

Hejsan igen! Nu är vinnaren i "Dagens Cooling" utsedd, dock var det ett mycket svårt val som alltid, då alla era bloggar är så coola! Men kolla i alla fall in om det var du! Inte? En ny chans kommer vid ett senare tillfälle ;)

2011-10-18 @ 23:01:27
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: sleepy

Va ett tag sen har haft fullt upp med LOCOLIFE hur står det till här??



Mvh

Sleepy

2011-12-04 @ 06:13:11
URL: http://densannaverkligheten.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0